معیشت معلمان را تامین کنید

امام جمعه گناوه گفت: همه مسئولان باید در کنار آموزش و پرورش باشند و خود را از این نهاد جدا ندانند.

به گزارش تیتر کوتاه حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی پنجشنبه شب در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، اظهار داشت: تعلیم و تربیت در مدارس دغدغه مقام معظم رهبری و همه اعضا جامعه است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت نسل آینده و ترسیم مدیریت کشور دارد، افزود: دشمن هجمه‌های سنگینی علیه نسل جوان ما و باورهای دینی مان شکل داده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن نسل جوان از نظام جمهوری اسلامی و آینده کشور است، گفت: اگر دشمن ایمان و امید نسل جوان را بگیرد به اهداف خود دست پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی ادامه داد: آقای موحدی یک نیروی دلسوز، انقلابی و پای کار است و خوشحال هستیم سکان آموزش و پرورش استان در دستان ایشان است.

وی ضمن قدردانی از حضور پر رنگ مدیرکل آموزش و پرورش در شهرستان گناوه، تصریح کرد: مدرسه خانه دوم دانش آموزان محسوب می‌شود و ارتباط تنگاتنگ میان اولیا و مدارس باید بیش از گذشته باشد تا اهداف دشمنان خنثی شود.

امام جمعه گناوه با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت باید در درجه اول باشد، بیان کرد: آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت یک رکن است و جامعه و خانواده نیز باید به عنوان دیگر ارکان یاریگر باشند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: فضای مجازی اگر مدیریت نشود می‌تواند آسیبی جدی بر جامعه وارد کند که نمونه آن را در دوران شیوع کرونا دیدیم و باعث ایجاد فاصله میان دانش آموز و معلم شد.

وی عنوان کرد: همه مسئولان باید در کنار آموزش و پرورش باشند و خود را از این نهاد جدا نسازند.

امام جمعه گناوه خاطر نشان کرد: اگر معلم دغدغه معیشت داشته باشد نمی‌تواند وظیفه خطیر خود را انجام دهد لذا باید توجه ویژه‌ای نسبت به فرهنگیان صورت بگیرد.

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • معلم

    به اعتراضات رسیدگی کنید معلم کف کلاس فقط حقوق خشک و ناچیز دارد چرا حق کشی می کنید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر