واکنش تند احسان علیخانی به اظهارات عجیب صحرایی

واکنش تند احسان علیخانی به اظهارات عجیب صحرایی

احسان علیخانی در واکنش به جواب وزیر آموزش و پرورش در جواب یک خبرنگار درباره دربی یک استوری منتشر کرد

به گزارش تیترکوتاه؛ احسان علیخانی در واکنش به جواب وزیر آموزش و پرورش در جواب یک خبرنگار درباره دربی نوشت: اصلا مهم نیست و اشکالی ندارد کسی نداند یا بلد نباشد دربی چیه، ولی خیلی مهمه که در مورد چیزی که نمیداند جواب الکی و رو هوا ندهد، آن هم کسی با مسئولیت شما! دارید کجا میبرید مارا واقعا! وسط هیچستان!

وی نوشت: اولین آموزش و پرورش در اولین روز کاریه وزیر آموزش و پرورش: دانش آموزان عزیز اصلا مهم نیست چیزی را نمیدانید و بلد نیستید فقط کافیه پاسخ الکی و روی هوا بدهید!

photo_2023-06-01_16-08-49

اصلا مهم نیست و اشکالی نداره کسی ندونه یا بلد نباشه دربی چیه، ولی خیلی مهمه که در مورد چیزی که نمیدونه جواب الکی و رو هوا نده، اونم کسی با مسئولیت شما! دارین کجا میبرین مارو واقعا! وسط هیچستان!

ماجرا از این قرار است که خبرنگار از رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش می‌پرسد که «دربی را پیش‌بینی نمی‌کنید؟» و او در پاسخ می‌گوید من فعلا درباره اون هم هنوز تصمیمی نگرفته‌ام؟

انتهای پیام/

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • یک فرهنگی

    واقعا من دلیل دلخوری آقای علیخانی رو نمی‌فهمم! (ضمن ارادتی ک بهشون دارم ) گیرم ک جناب صحرایی در پاسخ خبرنگار در مورد دربی اینطور گفته باشه ! شما چرا اینقدر سختت شده ؟‌

  • یوسفی

    سلام واقعا از افراد دانا در هر مکان و هر زمان مانند اقای علیخانی تشکر میکنم

اخبار
پیشنهاد سردبیر