صحرایی: اجرای کامل رتبه بندی معلمان اولین اولویت من است

صحرایی: اجرای کامل رتبه بندی معلمان اولین اولویت من است

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نخستین اولویت خود را بهبود وضعیت معیشتی معلمان دانست و گفت: رفع دغدغه مالی و شأن معلمان باید یکبار برای همیشه به صورت اصولی و ریشه‌ای حل شود.

رضا مراد صحرایی با اشاره به ارایه برنامه های خود به نمایندگان مجلس و حضور در کمیسیون های تخصصی برای تشریح اهداف و برنامه ها برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یکی از مهمترین وظایف این وزارتخانه را اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: از مجلس انقلابی انتظار می‌رود برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دولت کمک کند تا این سند بالادستی نظام آموزش کشور با هماهنگی قوا به خوبی اجرایی شود.

وی درباره برنامه‌های خود که در صورت کسب رای اعتماد مجلس نسبت به اجرای آن اقدام خواهد کرد، اظهار داشت: اجرای کامل رتبه بندی معلمان و اصلاح آیین‌نامه آن، برنامه نخست وزارت آموزش و پرروش خواهد بود.

صحرایی ادامه داد: وظیفه دولت و مجلس حل معیشت معلمان است و در صورت کسب رای اعتماد از مجلس به طور جدی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی همچنین حفظ شأن و کرامت معلمان از دیگر مسائل مهمی دانست که برای آن باید برنامه ریزی جدی انجام داد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش معلمان را از مهمترین و اثرگذارتین اقشار جامعه برشمرد و اظهار داشت: باید برای رفع دغدغه مالی، معیشتی و شأن معلمان یکبار برای همیشه به صورت اصولی و ریشه‌ای اقدامات اساسی انجام داد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ۳۱ اردیبهشت ماه در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی، «رضامراد صحرایی» را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرد.

 

 

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر