انتصابات جدید در آموزش و پرورش

دبیر و اعضای حقوقی کارگروه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش توسط سرپرست این وزارتخانه منصوب شدند.

طی حکمی از سوی سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش، دبیر و نایب رئیس و اعضای حقوقی کارگروه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شدند.

بر اساس این احکام، علیرضا کاظمی به عنوان دبیر و نایب رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، محمود قائدی مدیرکل هماهنگی رؤسای روابط عمومی‌های دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت، سجاد سیاح رئیس مرکز توسعه آموزش مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات، مصطفی عطاران رئیس مرکز حراست، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجتبی همتی‌فر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه و اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی، به عنوان اعضای حقوقی کارگروه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شدند.

در متن این حکم آمده است: در اجرای ماده ۵ آیین‌نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت دولت و تشکیل شورای اطلاع رسانی مصوب هیأت وزیران به شماره ۱۵۱۴۷۸.۶۰۳۶۴ مورخ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در خصوص تشکیل کارگروه اطلاع‌رسانی دولت و نظر به مراتب تعهد تجارب و شایستگی ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به سمت دبیر و نایب رئیس و عضو حقیقی کارگروه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این وزارتخانه منصوب می‌شوید.

امید است در همکاری و هماهنگی با رویکرد راهبردی و نظارت با مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شامل سیاست‌گذاری واحد در امر اطلاع‌رسانی، هماهنگی در امور، تبلیغی فرهنگی، هنری و آموزشی، تبیین خط مشی و هماهنگی در امر اطلاع رسانی و پاسخگویی به افکار عمومی، تلاش برای گفتمان‌سازی اهداف تعلیم و تربیت در جامعه، برنامه‌ریزی و آمادگی برای مدیریت بحران در حوادث احتمالی، اهتمام ویژه داشته باشید. توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت می‌نمایم».

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر