شرط مجلس برای تایید وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: دولت در معرفی گزینه جدید برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش باید دنبال فردی باشد که از جنس آموزش و پرورش باشد در غیر این صورت مجلس رأی اعتماد نخواهد داد.

شرط مجلس برای تایید وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آئین گرامیداشت هفته معلم ضمن تبریک این مناسبت به فرهنگیان کشور بر ضرورت ارتقای جایگاه معلمان در جامعه تأکید کرد و افزود: تا زمانی که به آموزش و پرورش و به خصوص جایگاه معلمان از همه جهات اقتصادی، فرهنگی و علمی توجه نشود، مشکلات کشور حل نخواهد شد.

وی اعتراضات فرهنگیان در خصوص نحوه اجرای رتبه بندی معلمان را بحق دانست و تصریح کرد: با جلسات متعدد و پیگیری‌هایی که در سطح مجلس و دولت صورت می‌گیرد امیدواریم مراقبت شود تا فُنداسیون و اساس این طرح به صورت زیربنایی پایه ریزی شود تا عزیزان فرهنگی دغدغه دیگری جز آموزش نداشته باشند.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه مسئولین قبل از تولید و اشتغال باید توجه به زیرساخت‌های آموزش و پرورش باشد؛ اضافه کرد: در شهرستان بناب نیز تلاش خواهیم کرد تا مشکلات فیزیکی مدارس شهرستان مرتفع شود.

باقری بنابی همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع معلمان خاطرنشان کرد: عدم ثبات وزیر و مدیران بالادستی در آموزش و پرورش این وزارتخانه را دچار مشکل کرده است.

وی اذعان کرد: انتخاب ۹ سرپرست و وزیر در وزارت آموزش و پرورش در مدت ۱۰ سال برازنده این وزارتخانه نیست.

این نماینده مجلس یادآوری کرد: بنا بر این دولت در معرفی گزینه جدید خود برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش باید فردی را انتخاب کند که از جنس آموزش و پرورش باشد و در غیر این صورت مجلس رأی اعتماد نخواهد داد و با گزینه غیر آموزش و پرورش مخالفت خواهیم کرد.

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ایمان ارزانش

    سلام امیدوارم نمایندگان مجلس رو حرفشون وایسن و گزینه ی وزیر آموزش و پرورش دولت که خودش معلم نبوده و نخواهد بود رای اعتماد ندهند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر