واریز ماهانه یک میلیون تومان به حساب این افراد

صحرایی از پرداخت ماهانه یک میلیون تومان به نیروهای خدماتی آموزش و پرورش خبر داد.

واریز ماهانه یک میلیون تومان به حساب این افراد

رضامراد صحرایی که به منظور پاسخگویی برخط به سوالات مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافته بود در پاسخ به تماس یکی از معلمان خرید خدمات استان آذربایجان شرقی مبنی بر وضعیت استخدامی و عدم پرداخت کامل معوقات حقوقی گفت: ما تابع قانون هستیم و اگر ظرفیت استخدامی به ما تخصیص یابد، معلمان خرید خدمات در اولویت هستند. در آزمون استخدامی جذب آموزگار که اخیرا برگزار شد نیز ۴۰ درصد نمره آزمون و ۶۰ درصد نمره مصاحبه است که سابقه تدریس همکاران حق التدریس در حین مصاحبه به عنوان امتیاز لحاظ خواهد شد.

وی ضمن تماس با مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و دستور ویژه برای پیگیری و حل مشکل عدم پرداخت کامل حقوق این معلم خرید خدماتی ظرف یک هفته آینده افزود: تاکنون چهارماه از حقوق معوقه همکاران حق التدریس پرداخت شده است. اگر مشکلات اداری در برخی شهرها ایجاد شده و همکاری هنوز حقوقش را دریافت نکرده پیگیری های لازم را انجام می‌دهیم تا حقوق معوقه پرداخت شود.

صحرایی همچنین در پاسخ به سوال یکی از فرهنگیان که نسبت به دریافتی پایین و سختی‌های معیشتی گلایه داشت گفت: حقوق طبق قانون پرداخت می‌شود و حقوق انبارداران، سرایداران و خدمتگزاران مدارس تابع یک قانون است. ما پیگیری‌هایی را انجام می‌دهیم تا بتوانیم آن را بهبود دهیم. البته یک مبلغ یک میلیون تومانی رفاهی هرماه به همکاران خدماتی پرداخت می‌شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • عباس

    سلام بجای نیروهای خدماتی بهتره از نماینده تام اختیار وزارت خونه استفاده شود ماشاالله هرکدام دوسه شغله هستند من فرهنگی نیستم متأسفانه مدیران معاونین مدارس حتی خورده اداره شاکی وگلایه منده بدون هیچ گزینشی رابطه ای استخدام شدند اسم مبارکشون مثلاً حسن باشه اگر حسن آقا نرگس خانم نگن دیگه لجبازی شروع میشه در دوران قبل ببگدار به آب زدن هم خدماتی وهم نهضتی برگه را که. میکردند که 10,سال تونهضت تدریس کرده دریغ از 6,ماه بی عدالتی هست چه میشه کرد

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر