آموزش و پرورش | تربیت دانش آموزان | فرهنگیان

اولویت مجلس برای ساماندهی شرایط فرهنگیان و دانش آموزان

منتخب مردم اصفهان در مجلس دوازدهم گفت:مطالبه جدی ما نمایندگان مردم از آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است.

اولویت مجلس برای ساماندهی شرایط فرهنگیان و دانش آموزان

 

حامد یزدیان، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در نشستی با مدیرکل آموزش و پرورش استان، بر ضرورت اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تاکید کرد.

یزدیان با اشاره به جامعه گسترده آموزش و پرورش، اظهار داشت: "مطالبه جدی ما از آموزش و پرورش موضوع سند تحول بنیادین است و با توجه به این گستردگی، باید خودمان از سطح استان تحول بنیادین را آغاز کنیم و منتظر ابلاغ دستور از مراجع عالی کشور نباشیم."

وی افزود: "تحول بنیادین در آموزش و پرورش نیازمند عزم و اراده همه عوامل دست اندرکار، از جمله معلمان، مدیران، دانش آموزان و خانواده ها است."

یزدیان همچنین بر ضرورت توجه به تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان در کنار آموزش های علمی و فرهنگی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مطالبه ما به‌عنوان نمایندگان مردم مسائل معیشتی معلمین، موضوعات لجستیکی آموزش و پرورش، نیروی انسانی و مدرسه است و در کنار آن، مطابق خواسته مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سند تحول بنیادین است.

منتخب مردم اصفهان ادامه داد: مطالبه جدی ما از آموزش و پرورش موضوع سند تحول بنیادین است و با توجه با جامعه گسترده آموزش و پرورش باید خودمان و از سطح استان سند تحول بنیادین را آغاز کنیم و در انتظار ابلاغ دستور از مراجع عالی کشور نباشیم.

یزدیان گفت: سند تحول بنیادین تغییر نگاه در آموزش و پرورش است و باید نگرش‌ها در آموزش و پرورش تغییر کند و اگر توجه به تفاوت‌های فردی و تکریم دانش‌آموز و مشوق‌های درونی و هویت دینی را در نظر داریم به دنبال تغییر نگرش‌ها رخ خواهد داد.

منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: باید اتاق فکرهای متناسب را برای موضوع تحول تشکیل دهیم تا تجربه حیات طیبه برای دانش‌آموزان فراهم شود.

منبع: موج
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر