اسکان نوروزی فرهنگیان | فرهنگیان | معیشت فرهنگیان | آموزش و پرورش

فرهنگیان کدام استان ها را برای سفر نوروزی انتخاب کردند؟

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت ۹ صبح امروز ۳۵۰ هزار و ۷۸۲ نفر در کل کشور از مراکز اقامتی آموزش و پرورش استفاده کرده اند گفت : استان های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، بوشهر و خوزستان بیشترین پذیرش اسکان فرهنگیان را داشته اند.

فرهنگیان کدام استان ها را برای سفر نوروزی انتخاب کردند؟

طرح اسکان نوروزی برای فرهنگیان به عنوان یک اقدام مهم و پر اهمیت در جهت حمایت از اعضای با ارزش جامعه آموزشی، هر ساله در دوره‌ تعطیلات نوروز، طراحی و اجرا می‌شود. این طرح به منظور ارائه فضایی آرام و راحت برای استراحت و بازی فرهنگیان و خانواده‌هایشان در ایام پر شور و شاداب نوروز است. زیرساخت‌های مورد نیاز برای اقامت، تفریح و تفریح، از جمله امکانات اقامتی، رستوران‌ها، فضاهای بازی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و خدمات درمانی در این مکان‌ها فراهم می‌شود تا فرهنگیان بتوانند از تعطیلات خود در محیطی دوستانه و سرشار از خاطره‌های خوب لذت ببرند.

نیک فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه ۳۷ هزار و ۴۷۷ خانوار یعنی حدود ۲۲۷ هزار و ۷۲۲ نفر در مراکز اقامتی ۳۲ استان کشور پذیرش شده اند گفت: ۳۰ هزار و ۱۹۱ اتاق فعال و ۷۷۵۷ مدرسه در طرح نوروزی پذیرش فرهنگیان را انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد افزود: ۶۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوییت)، ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان(۲۰۰۰ خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیش بینی کرد ۴۲۰ هزار خانوار یعنی یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز امسال استفاده کنند.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر