حقوق فرهنگیان | فرهنگیان | رتبه بندی فرهنگیان

دفاع جانانه نماینده مجلس از این گروه از فرهنگیان

یک نماینده مجلس از سازمان برنامه و بودجه و آموزش و پرورش دباره حقوق معلمان خرید خدمات انتقاد کرد.

دفاع جانانه نماینده مجلس از این گروه از فرهنگیان

معلمان نقش بسیار اساسی در جامعه دارند و ضرورت معاشیت مناسب آن‌ها امری بسیار حیاتی است. معلمان نه تنها وظیفه آموزش و پرورش دانش‌آموزان را برعهده دارند، بلکه از نظر روانی و اجتماعی نیز بسیاری از تاثیرات مهم بر زندگی دانش‌آموزان دارند. از این رو، معاشیت مناسب برای آن‌ها می‌تواند باعث افزایش موجبات تمرکز و انگیزه آن‌ها در انجام وظایفشان شده و در نتیجه، کیفیت آموزش و پرورش در جامعه بهبود یابد. از سوی دیگر، تامین معیشت معلمان می‌تواند باعث جلب و یا حفظ استعدادهای با استعداد در زمینه آموزش و پرورش شود، زیرا این افراد به دنبال شغلی با معاشیت پایدار و امن هستند.

محمد صالح جوکار در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعد از گذشت چهار ماه حقوق نیروهای خرید خدمات داده نشده است. پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز همچنان پرداخت نشده است. ما به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه کاری کرده‌ایم؟

وی در ادامه گفت: هر فردی که در ماه کار می‌کند انتظار دارد در پایان کار حقوق خود را دریافت کند؛ چرا باید معلمان خرید خدمات با این وضعیت روبه‌رو باشند؟ باید از سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی بخواهیم تا کوتاهی نکنند.

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • محمد دهقان

    چرا کسی به فکر نیروهای خدماتی نیست به بدبختی امورات را سپری میکنند

  • عباس

    محمد جان ما به تصمیم وصحبت شما احترام میگذاریم تایید شد😊

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر