وزارت علوم | دانشگاه فرهنگیان | سازمان سنجش

صبر متقاضیان دانشگاه فرهنگیان لبریز شد / وعده دیوان عدالت اداری پوچ بود؟

شهروندخبرنگار با ارسال پیام از انتظار متقاضیان دانشگاه فرهنگیان برای ثبت نام بعد از اعلام حذف محدودیت سنی خبر داد.

صبر متقاضیان دانشگاه فرهنگیان لبریز شد / وعده دیوان عدالت اداری پوچ بود؟

دانشگاه فرهنگیان یکی از موسسات آموزش عالی در ایران است که به آموزش و پرورش کادر معلمان و مدیران آموزشی می‌پردازد. این دانشگاه با هدف توسعه و ارتقای سطح آموزش و پرورش در کشور تاسیس شد و درحال‌حاضر با دارا بودن بیش از ۲۰۰۰ نفر از اساتید و کارکنان، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی در کشور شناخته می‌شود. دانشگاه فرهنگیان با برگزاری دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف، به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا با مفاهیم و مباحث مرتبط با آموزش و پرورش، آشنا شوند و در آینده به عنوان معلمان و مدیران آموزشی در سطح کشور خدمت کنند.

ماجرای افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان مدتی است که به عنوان یکی از بزرگترین دغدغه‌های متقاضیان تبدیل شده است و آنها با ارسال پیام‌هایی درخواست افزایش سن ورود به این دانشگاه را دارند. به گفته شهروند خبرنگار ما به تازگی دیوان عدالت اداری محدودیت سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را حذف کرده است، اما تاکنون هیچ اقدامی برای باز کردن سایت سازمان سنجش برای ثبت نام متقاضیان نشده است.

شهروندخبرنگار با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام به تازگی دیوان عدالت اداری محدودیت سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را حذف کرده و وزیر آموزش و پرورش نامه جهت حذف سن و باز کردن سایت سازمان سنجش به وزارت علوم را ابلاغ کرده است، ولی تاکنون سایت سنجش را برای ثبت نام مجدد باز نکرده‌اند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر