کارگاه های آموزشی «پیوست رسانه ای» برگزار می شود

کارگاه های آموزشی «پیوست رسانه ای» به همت مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ جنوب برگزار خواهد شد.

داود یاراحمدی به عنوان استاد این کارگاه های آموزشی سرفصل های استراتژی بازار، ابعاد مارکتینک (بازارگرایی، بازارشناسی، بازاریابی بازارسازی، بازارگردی، بازارسنجی بازارداری، بازارگرمی، بازارگردانی) ، مخاطب شناسی و پرسونای آن ،مبحثی به نام رسانه، ابزارشناسی رسانه، پیوست رسانه‌ای یا"رسانه مارکتینگ" ، تفاوت"پیوست رسانه‌ای" و تبلیغات ، نوشتن پیوست رسانه‌ای و پرسونال برندینگ یا برندسازی را در ۲ کارگاه ۴ ساعته مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

تولیدکنندگان، مراکز و شرکت های تجاری، مدیران روابط عمومی، مراکز و سازمان های فرهنگی و هنری، تولیدکنندگان محصولات فرهنگی و هنری، موسسات و ادارات دولتی، مراکز دانش بنیان، اشخاص و کسب و کارهای کوچک به عنوان مخاطبان این کارگاه ها معرفی شده اند. 

 این کارگاه ها در روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح برگزار خواهد شد.

گفتنی است در پایان این دوره ها به شرکت کنندگان گواهی معتبر و قابل ترجمه  اعطا خواهد شد.

کارگاه-آموزشی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر