رتبه بندی رتبه بندی | فرهنگیان | آموزش و پرورش | رتبه بندی فرهنگیان | حقوق فرهنگیان

هدیه ویژه مجلس به فرهنگیان

نماینده مردم خوانسار در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی معلمان هدیه ای از طرف مجلس به قشر آموزش و پرورش است، چرا درست عمل نشده و سلیقه ای آن را اجرایی می کنید که موجب رنجش معلمان شده است.

هدیه ویژه مجلس به فرهنگیان

معلمان نقش بسیار اساسی در جامعه دارند و ضرورت معاشیت مناسب آن‌ها امری بسیار حیاتی است. معلمان نه تنها وظیفه آموزش و پرورش دانش‌آموزان را برعهده دارند، بلکه از نظر روانی و اجتماعی نیز بسیاری از تاثیرات مهم بر زندگی دانش‌آموزان دارند. از این رو، معاشیت مناسب برای آن‌ها می‌تواند باعث افزایش موجبات تمرکز و انگیزه آن‌ها در انجام وظایفشان شده و در نتیجه، کیفیت آموزش و پرورش در جامعه بهبود یابد. از سوی دیگر، تامین معیشت معلمان می‌تواند باعث جلب و یا حفظ استعدادهای با استعداد در زمینه آموزش و پرورش شود، زیرا این افراد به دنبال شغلی با معاشیت پایدار و امن هستند.

 سیدمسعود خاتمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان را در کرمان محضر مقام معظم رهبری و خانواده های شهدا و ملت شریف ایران تسلیت گفت و در تذکری به رئیس جمهور، عنوان کرد: جناب آقای رئیسی سال مهار تورم رو به اتمام است. گرانی کمر شکن و وضعیت رها شده بازار حال مردم را خراب کرده است. تذکر بنده ارتباطی به کمبود ارز ندارد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختلاف قیمت بین کالاهای اساسی در دو شهر همجوار حتی در برخی از محلات زیاد است، دلیل عمده آن نبود نظارت و کار کارشناسی است، ظاهرا تیم اقتصادی شما به مقوله نظارت اعتقادی ندارد، در سازمان تعزیرات عمومی که وظیفه نظارت را برعهده دارد با کمبود نیروی کارآمد روبه رو هستیم. جناب آقای رئیسی تحقق این شعار سال را جدی بگیرید.

وی همچنین در تذکری به وزیر ارتباطات، تاکید کرد: وضعیت سرعت و قیمت اینترنت نامطلوب است و موجب نارضایتی مردم شده، امروز کسب و کارها و روزمرگی مردم در ارتباط با اینترنت است، وعده اینترنت رایگان شما پیش کش، امیدواریم برای کیفیت و قیمت آن فکری کنید که موجب اعتراض به حق مردم شده است.

خاتمی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی معلمان هدیه ای از طرف مجلس به قشر آموزش و پرورش است، چرا درست عمل نشده و سلیقه ای آن را اجرایی می کنید که موجب رنجش معلمان شده است. از وزیر آموزش و پرورش درخواست داریم در رتبه بندی معلمان تجدیدنظر کند.

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • معلم

    ممنون از لطف شما تا برای ما حکم زدند باز نشست شدیم و اثری ندیدیم کاش پاداش را سر وقت بدهید و یا با توجه به تورم

  • ناشناس

    عجب

  • ناشناس

    چرا زندگی مازیرخط فقربوده مگرنمیدانن رتبه بندی یک ماست بندی بودمگرنمیدانن مامعوقات داریم چراالان دلسوزی هاشروع میشودوبعدبه خاموشی می انجام خواهشن قشرفرهنگی همه اینارومیدانه شمابه فکرمسولیت خودتان باشید

  • يگانه

    این چه رتبه بندی بوده که یکی با 30سال سابقه رتبه یک شده یکی با 10سال سابقه رتبه 4 شده این کجای عدالت است

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر