رتبه بندی فرهنگیان | فرهنگیان | فرهنگیان بازنشسته | حقوق بازنشستگان

کام فرهنگیان شیرین می شود / عیدی ویژه آموزش و پرورش برای شب عید

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به پیگیری های لازم این وزارتخانه از سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات، تا پایان سالجاری پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت می شود.

کام فرهنگیان شیرین می شود / عیدی ویژه آموزش و پرورش برای شب عید

کارشناسان بر این باورند که افزایش حقوق بازنشستگان از اهمیت بسیاری برخوردار است. بازنشستگان افرادی هستند که سال‌ها از عمر خود را در خدمت به جامعه و کارفرمایان گذرانده‌اند و حق دارند که پس از بازنشستگی، به خوبی از مزایایی که به آن‌ها تعلق دارد، بهره‌مند شوند. افزایش حقوق بازنشستگان به دلیل تاثیر مستقیم آن بر کیفیت زندگی آن‌ها، بسیار مهم است. فرهنگیان بازنشسته نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگیان اظهار داشت:  پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان وظیفه ما است؛ تاکنون موفق به پرداخت ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۱۴۰۰  شده ایم؛ البته ملزم هستیم که مابقی پاداش پایان خدمت بازنشستگان را هم پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: تامین اعتبارات پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان آموزش و پرورش از طریق  سازمان  برنامه و بودجه انجام می شود ولی با توجه به محدودیت اعتباراتی که در سالجاری  مواجه شده است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر خوش گفت که به زودی و با همکاری سازمان برنامه و بودجه اعتبارات پاداش پایان خدمت فرهنگیان تامین و به بازنشستگان پرداخت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: فرایند پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در آموزش پرورش از جمله  رقم آن و پیش بینی اعتبارات انجام شده است و فقط  مرحله تامین اعتبار مانده  که آن هم خارج از وزارت آموزش و پرورش و توسط سازمان برنامه و بودجه انجام می پذیرد.

فرهادی عنوان کرد: ما هر روز موضوع دریافت و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را از سازمان برنامه و بودجه پیگیری می کنیم زیرا وزارت آموزش و پرورش درآمد اختصاصی ندارد و وابسته به اعتبارات متمرکز و ملی است.

فرهادی عنوان کرد: پیش بینی من است که تا پیش از پایان سال جاری و در صورت تامین اعتبارات لازم، پاداش پایان خدمت همه بازنششستگان پرداخت شود.

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    واقعا خجالت نمی کشید می خواهید بعد از یک سال و نیم پاداش را پرداخت کنید من امسال باز نشست شدم و پاداشم را می خواهم

  • ناشناس

    هر روز معلم ها ،در سر کلاس به دانش اموزان می گویند دروغ خوب نیست ، اما چرا همش به معلم ها ،دروغ می گویند ،بسه ، امتیار دروغ ، رتبه دروغ و،،،،،،

  • کاظم ازلی ملکی

    خبر کافی است.پاداش مارا پرداخت کنیدپول مارا بدهید

  • هدایت حقی

    پاداش پایان خدمت کدوم اداره ای به غیر از فرهنگیان بعد از 15 یک سوم و مابقی هم وعده دروغ داده میشه ؟؟؟ این است معنی عدالت ؟؟؟ خدا نگذرد از مسئولین خائنی که این همه بر فرهنگیان ظلم می کنند و هیچ شرم و حیایی هم ندارند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر