حضور پررنگ تولیدکنندگان توانمند داخلی در نمایشگاه ورزش تهران + تهران

در این دوره از برگزاری نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ۸۵ شرکت داخلی در مساحتی بالغ بر ۱۲هزار متر مربع آخرین دستاوردها و خدمات خود در این زمینه صنعت ورزش را به نمایش گذاشته اند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌ المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از ۸ تا ۱۱ خرداد، از ساعت ۸ الی ۱۵ و در سالن‌های ۷- ۸ و ۹ -۱۰- ۱۱ میزبان علاقه مندان و متخصصان این حوزه است.

در این دوره از برگزاری این نمایشگاه ۸۵شرکت داخلی و خارجی در مساحتی بالغ بر ۱۲هزار متر مربع آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه تولید و ارائه تجهیزات و خدمات ورزشی در زمینه‌های انواع کالاهای ورزشی، تجهیزات ورزشی مانند توپ‌ ها، راکت، کفش‌‌های ورزشی، لباس‌‌های ورزشی، وسایل حمل‌ و نقل مانند دوچرخه، اسکیت‌ بورد، و همچنین مکمل‌ های ورزشی و تجهیزات مربوط به تناسب اندام مثل تردمیل و دستگاه‌‌های ورزشی دیگر را در معرض دید علاقه مندان، متخصصان و فعالان این حوزه قرار داده‌اند.

در این نمایشگاه، طیف گسترده ای از کالاها و خدمات در حوزه های مختلف ورزشی از جمله لوازم و تجهیزات مربوط به رشته های مختلف ورزشی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدنسازی، شنا، تنیس، ژیمناستیک، یوگا و ...، انواع پوشاک و کفش ورزشی برای بانوان، آقایان و کودکان، مناسب برای رشته های مختلف ورزشی، تجهیزات مربوط به ساخت و تولید لوازم و تجهیزات ورزشی، کفپوش های ورزشی، مبلمان ورزشی و ...، خدمات مربوط به باشگاه های ورزشی، استخرها، مجتمع های ورزشی، تورهای ورزشی و ... به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است حضور در نمایشگاه و رویدادهای مرتبط برای عموم آزاد و علاقه مندان به ورزش و فعالان این حوزه بلامانع است. 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر