اختصاصی تیترکوتاه؛

معرفی کراس اوور تمام برقی با آپشن‌ های بی‌ نظیر + مشخصات

در این گزارش به معرفی و بررسی خودروی برقی جدید بازار می‌پردازیم.

به گزارش تیترکوتاه - های فای یک یک کراس اوور جدید تمام برقی است که قرار است با آپشن‌های بی‌نظیر وارد بازار خودرو شود. همچنین این خودرو رقیب سرسختی برای سایر خودروهای برقی نیز خواهد بود. در ادامه جزییات بیشتر را بخوانید.

های فای Y کراس اووری برقی با طراحی بروز و شعاع حرکتی ۸۱۰ کیلومتر است. این خودرو HiPhi می‌تواند حرفی برای گفتن در بازار شاسی بلندها داشته باشد.

های-فای1

«های فای» (HiPhi)، برند زیرمجموعه شرکت «هیومن هورایزونز» (Human Horizons) تا چند روز دیگر‌های فای Y را به‌عنوان محصول جدید خود با قیمت پایه حدود ۵۲ هزار و ۲۰۰ دلار راهی بازار چین می‌کند. این شرکت که این روزها فروش مطلبی را تجربه نمی‌کند، با سرمایه‌گذاری ۵.۶ میلیون دلاری عربستان سعودی همچنان فعال باقی مانده است و در چنین وضعیتی نیاز به موج جدیدی از فروش دارد.

برند تازه تأسیس‌های فای که قبلاً با دو خودروی لوکس و گران‌قیمت Z و X توجه زیادی را به خود جلب کرده بود درصدد تولید یک خودروی ارزان‌تر با نام Y است تا بتواند در بازار اروپا فعالیت کند.

برند چینی‌های فای (HiPhi) در جریان نشست خبری که ۱۵ جولای برگزار نموده، سومین محصول خود را معرفی کرده است.

کابین و امکانات‌ های فای Y

در فضای ۵ نفره کابین‌های فای Y با صفحه نشان‌­دهنده دیجیتال، نمایشگر ۱۵ اینچی سرنشین، نمایشگر مرکزی عمودی، نمایشگر مجازی HUD و فرمان دو شاخه مواجه هستیم. دستیار صوتی هوشمند با شنیدن فرمان HiPhi GO، بسیاری از فرامین را اجرا خواهد کرد. محل درگاه ارتباطی هم روی سقف نصب شده است.

در کنسول میانی یک فضای ۶.۴ لیتری مهیا شده است، که می­‌تواند دمای منفی ۶ تا مثبت ۵۰ درجه سانتیگراد را تامین کند.

سرنشینان عقب نیز به میز تاشوی ردیف عقب، ۵ درگاه ۶۰ وات، شارژر بی‌سیم ۵۰ وات و اینترنت بی‌سیم دسترسی دارند. سیستم صوتی به قدرت ۲۸۲۰ وات با ۲۵ بلندگو نیز به صورت سفارشی نصب می­‌شود.

های-فای2

علاوه بر فضای ۸۵ لیتری زیر کاپوت، محفظه بار این خودرو نیز ۶۹۲ لیتر گنجایش دارد. با احتساب محفظه کوچک کف صندوق، ۷۳۹ لیتر و پس از تا کردن صندلی‌های عقب، ۱۸۴۸ لیتر فضا در اختیار کاربر قرار می‌­گیرد.

گذشته از ۸ کیسه هوا، ایمنی و کنترل قابلیت‌های رانندگی‌های فای Y به ۳۱ حسگر و یک رادار واگذار شده است.

مشخصات فنی HiPhi Y

نیروی محرکه این محصول چینی میتواند از دو مدل باتری تامین شود یا از باتری ۷۶.۶ یا باتری ۱۱۵ کیلووات ساعت، نسخه تک موتوره دیفرانسیل عقب، ۳۳۵ اسب‌ بخار قدرت دارد، در حالی که نسخه دو موتوره تمام چرخ محرک می‌تواند ۵۰۰ اسب‌ بخار قدرت تولید کند. این خودرو بسته به نوع باتری، می‌تواند با یک بار شارژ، تا مسافت ۵۶۰، ۷۶۵ و یا ۸۱۰ کیلومتر را طی کند.

قیمت‌ های فای Y

پیرو اعلامات شرکت X، بنا به اطلاعات در دسترس، مدل Y با سه تریم و قیمت‌های ۴۷،۵۰۰، ۵۵،۹۰۰ و ۶۲،۹۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد