اختصاصی تیترکوتاه؛

همه چیز درباره کراس اوور جذاب کره‌ای + مشخصات و آپشن ها

در این گزارش به معرفی و بررسی کراس اوور جذاب کره‌ای یعنی سانگ یانگ تیوولی پرداختیم.

سانگ یانگ تیوولی یک کراس اوور پرفروش و پرطرفدار کره‌ای است که امکانات به روزی دارد و در بازار ایران توانست نظر بسیاری از ماشین بازها را به خود جلب کند.

تیوولی مانند تقریبا همه خودروهای این کلاس اتومبیلی هیجان انگیز نیست بلکه بیشتر گزینه‌ای ایده آل برای افرادی است که برای تردد درون شهری چیزی فراتر از یک خودروی کوچک می‌خواهند. تیوولی خودروی پر شتاب و پر قدرتی در شروع حرکت نیست ولی عملکرد موتور آن در شهر راضی‌کننده است.

تا قبل از عرضه تیوولی در سال ۲۰۱۵، بیشتر محصولات سانگ یانگ به‌دلیل طراحی ظاهری عجیب و غریب‌شان از محبوبیت بالایی برخوردار نبودند به همین دلیل نیز تیوولی به‌عنوان نخستین کراس‌اور کوچک این شرکت، نقطه عطفی در تاریخ سانگ‌یانگ به حساب می‌آید.

تیوولی1

تیوولی در ابتدا با مدل ۲۰۱۶ و در دو تیپ اسپرت و الیت به ایران آمد؛ تیپ الیت آن از اسفندماه ۱۳۹۴ و تیپ اسپرت آن نیز از خردادماه ۱۳۹۵ تحویل مشتریان شد. البته تیپ اسپرت (که به سقف رنگی بدون سانروف، رینگ اسپرت دیاموندکات، اسپویلر سقفی و شیشه‌های دودی عقب مجهز بود) خیلی زود وارداتش را متوقف کردند.

مشخصات فنی سانگ یانگ تیوولی

خودرو سانگ یانگ تیوولی مجهز به یک موتور ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر است که قادر است ۱۲۸ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتون متر گشتاور تولید نماید. این قدرت تولید شده از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک ساخت ژاپن ASIN به چرخ‌های جلو انتقال داده می‌شود.

امکانات و آپشن‌های سانگ یانگ تیوولی

خودرو سانگ یانگ تیوولی در سه مدل الیت و اسپرت و آرمور به بازار عرضه می‌شود که تفاوت هایی از نظر تجهیزات با یکدیگر دارند.

تیوولی

در مدل الیت سانروف و در مدل اسپرت به جای سانروف، سقف رنگی و اسپویلر وجود دارد و در سایر تجهیزات با یکدیگر مشابه هستند که می‌توان به امکاناتی نظیر ورود گرمکن صندلی‌های جلو، خروج و استارت بدون کلید، برف پاک کن و چراغ‌های اتوماتیک، کامپیوتر سفری و نشانگر جهت چرخ‌های جلو، قابلیت تعویض دستی دنده با استفاده از دکمه روی دسته دنده، جی پی اس، رینگ اسپرت، آینه برقی، فرمان ۳ حالته برقی و تهویه مطبوع دو گانه اتوماتیک اشاره کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد