اختصاصی تیترکوتاه:

استقبال گسترده مخاطبان از نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر

نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر با استقبال خوب بازدیدکنندگان تخصصی و مقامات دولتی مواجه شد.

حجم ویدیو: ۱۶.۶۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۵ دانلود ویدیو

اولین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته رامسر روز  ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور امینی شاد شهردار رامسر، نعمتی معاونت عمران فرمانداری رامسر، نجفی بنیانگذار مجموعه تله کابین رامسر و سایر مقامات و مسئولان و همچنین فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی تله کابین رامسر افتتاح شد.

مجموعه های فعال در حوزه صنعت ساختمان کشور و همچنین نماینده شرکت های خارجی آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های شیرآلات ساختمانی، لوله اتصالات، مصالح پایه، درب ضد سرقت، آسانسور و بالابر، روشنایی و نورپردازی و... را به مدت ۴ روز  در محل مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی تله کابین رامسر به نمایش گذاشتند.

این رویداد با استقبال خوبی از بازدیدکندگان و فعالان صنعت ساختمان شهرستان رامسر و شهرها و استان های همجوار مواجه شد. مسئولان و مدیران دولتی مانند معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، استاندار مازندران، شهرداری رامسر، معاون عمران فرماندار رامسر و... نیز از این نمایشگاه بازدید کرده و از نزدیک با تولیدات و محصولات داخلی فعالان صنعت ساختمان کشور آشنا شدند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر