«گزینه‌های مطرح در انتخابات ریاست جمهوری» روی میز ائتلاف بزرگ فرهنگیان

دبیر ائتلاف بزرگ فرهنگیان از برگزاری نشست مشترک ائتلاف بزرگ فرهنگیان و تشکل‌های دانشگاهی با برخی فعالان ‌و تشکل‌های اقتصادی درباره انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بررسی گزینه‌های مطرح خبر داد.

«گزینه‌های مطرح در انتخابات ریاست جمهوری» روی میز ائتلاف بزرگ فرهنگیان

یوسف نجفی، دبیر ائتلاف بزرگ فرهنگیان در توضیح این نشست گفت: عروج ناباورانه و ناگهانی رئیس جمهور شهید به همراه سایر شهدای خدمت ثلمه بزرگی برای کشور بود و همه مردم ایران را داغدار کرد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی اصول قانون اساسی برای چنین مواقعی پیش‌بینی داشته تا خللی در روند امور اساسی کشور ایجاد نشود؛ علی رغم تألم و اندوه فراوان، فرآیند برگزاری انتخابات با تدابیر مقام معظم رهبری و همت مسئولان کشور به موقع آغاز و از دیروز فرصت قانونی ثبت نام شروع شد.

نجفی بیان کرد: در همین راستا نشست مشترک ائتلاف بزرگ فرهنگیان با تعدادی از تشکل‌های دانشگاهی و برخی فعالان و تشکل های اقتصادی برگزار شد و دراین نشست گزینه های مطرح بررسی و برخی چهره های دیگر هم ازسوی اعضا پیشنهاد شدند. 

وی افزود: در این نشست مقرر شد بنده به همراه نمایندگان سایر تشکل‌ها در روز شنبه هفته آینده با پنج نفر از این عزیزان ملاقات و مذاکره داشته باشیم و بعدازظهر نتیجه دیدار را به شورای ائتلاف گزارش کنیم تا ضمن حمایت از سه نفر از عزیزان، درخواست کنیم که در فرصت قانونی ثبت نام کنند و بعد از نتایج اعلام صلاحیت ها، نامزد نهایی خود را به جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان ‌و جامعه بزرگ فعالان و تشکل های اقتصادی به صورت مشترک اعلام کنیم.

نجفی تاکید کرد: انتخاب رئیس جمهور مورد اجماع نخبگان فرهنگی، علمی و اقتصادی بدور از گرایشات سیاسی و فراتر از نگاههای سیاسی صرف، سرآغاز شکل گیری یک دولت قوی و کارآمد در سال جهش تولید با مشارکت مردم خواهد بود. 

دبیر ائتلاف بزرگ فرهنگیان یادآور شد: ائتلاف بزرگ فرهنگیان کشور در راستای ایفای رسالت نخبگانی و خواص مورد تاکید مقام معظم رهبری و افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود بدور از تعلقات سیاسی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شکل گرفت و علی رغم شروع دیرهنگام تعداد ۴۵ نفر از نامزدهای این ائتلاف به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر