بسته خبری امروز؛

از واریزی جدید برای فرهنگیان تا آخرین وضعیت تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از واریزی جدید برای فرهنگیان تا آخرین وضعیت تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی

قیمت جدید طلا و سکه پس از ثبت نام انتخابات

امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: درباره روند تایید یا رد صلاحیت ها به شایعات فضای مجازی توجه نکنید.

همستر کامبت (Hamster Kombat) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند.

طبق ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، با عدم پرداخت مالیات قطعی توسط مالکان، خانه‌های خالی ممنوع‌المعامله می‌شوند.

زمان پذیرش مشتریان و مراجعان شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص ۶۲۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت بیش از ۶۶ هزار نفر معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ خبر داد.

یوسفی، عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه وام میلیاردی مسکن با سود تک نرخی می‌تواند برای دهک‌های پایین درآمدی مفید باشد گفت: پرداخت تسهیلات تا ۸۰ درصد قیمت مسکن در تمام دنیا رایج است.

وزیر کشور هشتم تیر ۱۴۰۳ را پایان فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: اگر به هر دلیل نتیجه انتخابات در مرحله اول انتخابات روشن نشود، مرحله دوم انتخابات یک هفته بعد در تاریخ ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته نیز همانند روز‌های گذشته با فشار عرضه مواجه بود و روند خروج پول از بازار همچنان ادامه دارد.

بر اساس بند ت تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ واردات خودروهای نو و کارکرده برقی و هیبریدی مجاز شده و وزارت صمت مکلف است ظرف یک ماه آیین نامه اجرایی آن را تهیه و به هیات وزیران ارسال کند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از انتخاب رشته ۳۶۷ هزار داوطلب در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: متقاضیان تا ۱۸ خرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    بیش از یکسال حقه بندی معلمان گذشت معلمان هیچ امیدی به توجه دولت نداشته باشند

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد