آخرین وضعیت آب و هوای فردا / این استان‌ها شنبه بارانی می‌شوند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی هوا گفت: برای فردا شنبه، بارش‌های رگباری در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل گزارش شده است.

آخرین وضعیت آب و هوای فردا / این استان‌ها شنبه بارانی می‌شوند

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی هوا، در خصوص پیش‌بینی وضعیت جوی برای هفته دوم خرداد ماه اعلام کرد که امروز جمعه، یازدهم خردادماه، در ارتفاعات البرز مرکزی، رشد ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین برای فردا شنبه، بارش‌های رگباری در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل گزارش شده است.

پیش‌بینی آب و هوا برای روزهای آینده:

- شنبه: در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، شاهد رگبار باران خواهیم بود.

- یکشنبه: علاوه بر این مناطق، در ارتفاعات گیلان و مازندران نیز بارش باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین در نوار شمالی کشور، کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

- دریای خزر و خلیج فارس: روز یکشنبه مواج خواهد بود.

وضعیت کیفیت هوا در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه:

- دوشنبه: در ارتفاعات آذربایجان شرقی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

- سه‌شنبه: در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط استان‌های کردستان، زنجان، قزوین، همدان و مرکزی نیز در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گردوخاک ایجاد خواهد شد.

وضعیت جوی منطقه زابل:

در پنج روز آینده، در منطقه زابل، وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

با دنبال کردن این پیش‌بینی‌ها می‌توانید بهتر برنامه‌ریزی کنید و از شرایط جوی مناطق مختلف کشور مطلع باشید.

وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت افزود: آسمان تهران فردا شنبه دوازدهم خردادماه، صاف تا کمی ابری خواهد بود و گاهی سرعت باد افزایش پیدا خواهد کرد.حداقل دما ۲۶ درجه سانتی گراد و حداکثر دما ۳۷ درجه سانتی گراد خواهد بود. پس فردا یکشنبه سیزدهم خردادماه نیز آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری است با حداقل دمای ۲۵ درجه سانتی گراد و حداکثر دمای ۳۵ سانتی گراد است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا و پس فردا گرم ترین مرکز استان اهواز با دمای ۴۸ و ۴۴ درجه سانتی‌گراد است.همچنین سردترین مرکز استان در دو روز آینده شهرکرد و همدان با ۷ و ۸ درجه سانتی گراد هستند.

منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر