سرخ کن چند لیتری بخرم؟ + معرفی سرخ کن با ظرفیت های مختلف

سرخ کن بدون روغن یکی از دستگاه‌های پراستفاده و پرفروش در بازار لوازم خانگی است. یکی از مهمترین پارامترها در انتخاب سرخ کن بدون روغن، توجه به ظرفیت آن است. در این مطلب قرار است تا به این سوال پرتکرار پاسخ داده شود تا شما بتوانید بهترین ظرفیت را انتخاب کنید.

سرخ کن چند لیتری بخرم؟ + معرفی سرخ کن با ظرفیت های مختلف

سرخ کن چند لیتری خوبه؟

اگر شما هم به دنبال پاسخ سوال سرخ کن چند لیتری بخرم هستید باید به تعداد افراد خانواده‌ خود توجه کنید. در ادامه به ظرفیت مناسب برای تعداد افراد مختلف ذکر شده است.

  • سرخ کن با ظرفیت 3 تا 4 لیتر مناسب برای خانواده‌های کمتر از 5 نفر است.
  • سرخ کن با ظرفیت 4 تا 6 نفر مناسب خانواده‌های 5 تا 8 نفر است.
  • سرخ کن با ظرفیت 6 تا 9 نفر مناسب خانواده‌های بالای 8 نفر است.

همچنین این نکته نیز حائز اهمیت است که سرخ کن‌های 3 تا 5 لیتر از نظر قیمت، مناسب هستند و خریداران بیشتری را به خود جذب کرده‌اند. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که ظرفیت یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن در منابع مختلف به آن پرداخته شده است.

حال در ادامه به معرفی بهترین سرخ کن‌های موجود در بازار در ظرفیت‌های مختلف خواهیم پرداخت تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سرخ-کن

سرخ کن نینجا مدل AF160

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF160 یکی از بهترین سرخ کن‌های 5.2 لیتری موجود در بازار است که مشخصات قابل توجهی دارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این سرخ کن می‌توانیم به پنل تنظیمات دیجیتال و 6 برنامه پخت اتوماتیک آن اشاره کنیم. همچنین جنس سبد این محصول از سرامیک است که با یک لایه پوشش نچسب پوشانده شده است و در حین استفاده مواد غذایی به سبد سرخ کن نمی‌چسبد. این سرخ کن در حال حاضر با قیمت مناسب در بازار و فروشگاه‌های آنلاین لوازم خانگی به فروش می‌رسد.

سرخ کن نوتریکوک مدل NC-AF357

سرخ کن نوتریکوک مدل AF357 یکی از سرخ کن‌های ارزان قیمت با ظرفیت 5.7 لیتری است. این سرخ کن مجهز به 6 برنامه پخت مختلف است و همچنین امکان ذخیره سازی 3 برنامه غذایی مورد علاقه شما نیز وجود دارد. جنس بدنه سرخ کن نوتریکوک از ترکیب پلاستیک و استیل ساختخ شده است که در برابر ضربه و تغییرات دما، مقاومت قابل قبولی دارد. قیمت سرخ کن نوتریکوک مدل NC-AF357 نسبت به نینجا AF160 در حال حاضر کمتر است اما در عین حال ظرفیت بیشتری دارد. این سرخ کن یکی از مدل‌های پرفروش‌تر از نوتریکوک است.

سرخکن-باریتون

سرخ کن باریتون مدل baf-818008

یکی از سرخ کن‌های اقتصادی با ظرفیت بالا در بازار، سرخ کن باریتون مدل baf-818008 است که با ظرفیت 8 لیتر تولید شده است. این سرخ کن مجهز به 8 برنامه پخت پیش فرض و متنوع است و با با طراحی درب معمولی و درب شیشه‌ای تولید شده است که درب شیشه‌ای آن قیمت بیشتری دارد. این سرخ کن با قدرت 1800 وات تولید شده است که با توجه به ظرفیت آن، مناسب و کافی است. در حال حاضر قیمت سرخ کن باریتون نسبت به نوتریکوک و نینجا کمتر است اما ظرفیت بسیار بیشتری دارد.

سرخ کن نینجا AF400

سرخ کن نینجا AF400 را می‌توانیم یکی از بهترین سرخ کن‌های دوقلو موجود در بازار بدانیم. این سرخ کن با ظرفیت 9.5 لیتر تولید شده است و مشخصات قابل توجهی دارد. نینجا برای سرخ کن خود از سبد نچسب و ضدخش استفاده کرده است و همچنین مجهز به قابلیت پخت همزمان دوغذا در دو سبد است. سرخ کن بدون روغن نینجا مدل af400 مجهز به 6 برنامه پخت متنوع است و از فن کانوکشن نیز استفاده می‌کند. این سرخ کن برای خانواده‌های پر جمعیت کاملا مناسب است. البته قیمت این سرخ کن نسبت به سایر مدل‌های ذکر شده گران‌تر است و همچنین به دلیل اینکه در دسته سرخ کن‌های دوقلو قرار می‌گیرد، نیاز به فضای بیشتری برای استقرار دارد.

هواپز-نینجا

جمع بندی؛ سرخ کن بدون روغن چند لیتری خوبه؟

به طور کلی اگر بخواهیم خانواده‌های ایرانی را در نظر بگیریم، خرید سرخ کن‌های 5 الی 7 لیتری می‌تواند گزینه مناسبی برای اکثر خانواده‌ها باشد. اما اگر خانواده‌ پرجمعیتی دارید، بهتر است به سراغ خرید سرخ کن‌های دوقلو از برندهای نینجا، نوتریکوک و حتی باریتون بروید.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر