عمکلرد شهید رییسی در حوزه فرهنگیان بی تکرار بود

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه اقدامات شهیدرئیسی در تاریخ آموزش و پرورش بی‌نظیر است، گفت شهیدرئیسی ‌اهتمام خود را به زیرساخت‌ها گذاشتند که یکی از این اقدامات این بود که ۸ مدرسه در روز در دوره تصدی ایشان در کشور افتتاح شده است.

عمکلرد شهید رییسی در حوزه فرهنگیان بی تکرار بود

آیت الله سید ابراهیم رئیس‌ الساداتی هشتمین رئیس‌جمهور ایران در حین سفر به آذربایجان شرقی در اثر سقوط بالگرد ظهر روز ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به همراه تمامی همراهان خود به فیض رفیع شهادت نائل شد.

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در مورد ویژگی‌های برجسته شخصیت شهید رئیسی، گفت: «‌برجسته‌ترین ویژگی شهید رئیسی، مردمی بودن ایشان بود. از لحظه‌ای که وارد عرصه خدمتی شدند، در هر منصبی که تشریف داشتند، کاملا مردمی بودند. این به نظرم برجسته‌ترین ویژگی ایشان بود و ویژگی ممتاز دیگر شهید، خستگی‌ناپذیری بود. خلوص و اعتقادت ایشان، حسینی بودن و حسینی زیستن ایشان، از ویژگی‌های بارزشان بوده است.»

بهرامی ادامه داد: «‌من با برخی از نزدیکان شهید رئیسی در نهاد ریاست‌جمهوری در ارتباط هستم. این بندگان خدا تقریبا یک ماه پیش بود، اعلام کردند که ما تمام برنامه‌های پنجشنبه و جمعه خود را به گفته آقای رئیسی، کنار گذاشته‌ایم و هر هفته، پنجشنبه و جمعه سفر استانی داریم. این نشان‌دهنده خستگی‌ناپذیری و مجاهدت‌های شهید رئیسی بود و به معنای واقعی خداوند روح‌شان را شاد کند؛ ما جای خالی ایشان را کاملا احساس می‌کنیم و ان‌شاءالله که بتوانیم با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم و با ادامه راهی که برای ایشان داریم، شرمنده نشویم.»

در مورد اقدامات شهید رئیسی در حوزه آموزش و پرورش، بهرامی بیان کرد: «‌شهید رئیسی، چندین فعالیت مهم در آموزش و پرورش انجام دادند. نکته اول، اصلاح نگاه جامعه به آموزش و پرورش بود. جامعه‌ای که اعم از جامعه مردم در اقصی نقاط کشور و مهم‌تر از آن، جامعه اداری کشور و نظام اداری کشور است که نگاه‌شان به آموزش و پرورش را کاملا تغییر دادند. این نگاه ناشی از اصلاحی بود که شهید رئیسی انجام دادند چرا که آموزش و پرورش را به‌عنوان یک دستگاه مولد سرمایه انسانی در دستگاه‌های دیگر جا انداختند. این مهم‌ترین اقدام شهید رئیسی برای آموزش و پرورش بود و ما واقعا ممنون و سپاسگزار شهید رئیسی هستیم.»

وی همچنین افزود: «‌اقدام دومی که شهید رئیسی انجام دادند، توجه به فرهنگیان بود. تقریبا در تمام مراسم‌هایی که مرتبط با فرهنگیان بود، در این ۳ سالی که مسئولیت داشتند، حاضر بودند. به جرات می‌توان گفت که‌ ما رئیس‌جمهوری که پای کار آموزش و پرورش باشد را‌ واقعا نداشتیم و واقعا باید سپاسگزار و قدردان شهید رئیسی باشیم.»

بهرامی اشاره به پیگیری‌های تسریع‌‌بخش شهید رئیسی کرد: «‌در‌خصوص موضوع رتبه‌بندی، همین اسفند ماه، وقفه‌ای در تامین اعتبارات دستگاه آموزش و پرورش ایجاد شده بود. اگر اهتمام شهید رئیسی نبود این مسئله برطرف نمی‌شد. می‌شود گفت دستوری، فراتر از مصوبات بودجه‌ای مجلس دادند و آموزش و پرورش توانست که ادای دین بکند.»

مسعود بهرامی با بیان اینکه شهید رئیسی در حوزه دانش‌آموزی اهتمام خود را به زیرساخت‌ها گذاشتند، گفت: «‌یکی از اقدامات شهید رئیسی این بود که ۸ مدرسه در روز در دوره تصدی حاج آقای رئیسی در کشور افتتاح شده است. این خیلی حرف بزرگی است؛ ۸ مدرسه در روز، واقعا عدد بزرگی است و باید قدر این خدمات شهید رئیسی را بدانیم.»

وی ادامه داد: «‌در نگاه‌های دانش‌آموزی در حوزه المپیاد، حضور شهید رئیسی برای افتتاح باشگاه دانش‌پژوهان جوان و اینکه خود ایشان پیگیر موضوع امتحانات نهایی دانش‌آموزان بودند و اهتمام و دغدغه ایشان واقعا مثال‌زدنی بود. باید خداوند را بابت این نعمت هم شکر کنیم و هم بابت فقدان ایشان، غمگین باشیم.»

مسعود بهرامی، در رابطه با اقداماتی که شهید رئیسی در شهرستان‌های استان تهران انجام دادند، اذعان کرد: «‌در‌خصوص آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان تهران، فقط در قریب به دو سال اول ریاست جمهوری ایشان، ما ۱۵۳ مدرسه افتتاح کردیم. این در تاریخ بی‌نظیر است و باقی اقدامات هم در شهرستان‌های استان تهران، به برکت حضور ایشان انجام شده است.»

منبع: پانا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • تاری

    تورا من در راه هم

  • مجید کریمی

    درود خدا برایشان روحش شاد

  • نگا۶

    حق داریم ‌در جامعه که معلم مصرف کننده دیده شود،،کمی افزایش حقوق و ولی باز زیر خط فقر را نامش دیده شدت از طرف آن مرحوم مغفور یعنی آقای ریسی تلقی خواهد شد،،،چقدر ما واقعا،،واقعا بددبختیم،،،،مغز استخوان از درد کشیدن پودر شد،،،،،تا کی،،،عقب ماندگی،،تا کی مدح و ثنای الکی،،،تا کی خود فریبی،،الکی ساز موافق زدن،،،،،،کو مرد کار واقعی،،کو عمل درست،،،بیچاره ایران من،،،،،بیچاره سرزمین دلبند من،،،،بیچاره مردم ما،،،،،،

  • ناشناس

    خدابیامرز

  • ناشناس

    یه سخنی دوستانه با دانش آموزان داشته باشید تجدید تیترخواهید کرد

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر