نام شهید رئیسی در تاریخ آموزش و پرورش کشور ماندگار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم اولویت اول کشور است، گفت خدمات ماندگار آیت‌الله رئیسی در حوزه آموزش و پرورش در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

نام شهید رئیسی در تاریخ آموزش و پرورش کشور ماندگار شد

 

حجت الاسلام رضا رضایی در مراسمی که به مناسبت شهادت رئیس جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت "سیدالشهدای خدمت" و هیات همراه، اظهار داشت: خدمات ماندگار و ارزشمند "سیدالشهدای خدمت"، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در تاریخ این سرزمین به یادگار خواهد ماند و صداقت و خلوص نیت این شهید والامقام، همواره چراغ راه خادمان مردم خواهد بود.

وی با اشاره به سال‌ها مجاهدت و تعهد ایشان در مسیر پیشرفت و عزت جمهوری اسلامی در کسوت‌های مختلف قضایی و اجرایی و همچنین خدمت در آستان قدس رضوی، بیان کرد: مزد چنین تلاش‌های بی‌وقفه و صادقانه‌ای جز شهادت نیست و این نشان افتخار، همانطور که شهید مقاومت، حاج قاسم سلیمانی فرمودند، بر سینه کسی نصب می‌شود که قبل از شهادت، در عمل، زندگی یک شهید را به تصویر کشیده باشد.

رضایی اظهار کرد: بی‌شک خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه این مرد بزرگ در یاد و خاطرات ملت ایران حک خواهد شد و تاریخ در برابر فعالیت‌های بی‌وقفه و روحیه جهادی و مردمی این شهید سعید، تمام‌قامت خواهد ایستاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ایران اسلامی در طول سال‌های پس از انقلاب، عزیزان و بزرگان بسیاری را در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های الهی خود از دست داد ولی به فرموده مقام معظم رهبری، سکاندار و دیده‌بان انقلاب اسلامی؛ خللی در ادامه راه نخواهد دید و به مسیر پیشرفت و عزت و آرمان انقلابی خود ادامه خواهد داد.

رضایی از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رشد بودجه آموزش و پرورش و اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان به عنوان خدمات ماندگار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در حوزه نظام تعلیم و تربیت کشور نام برد و افزود: خدمات ماندگار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد بود.

منبع: پانا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • فرهنگی بازنشسته

    خدایش بیامرزد
    اما
    کاش برای پرداخت حق الزحمه ی حق التدریس ها هم تلاش بیشتری می کرد
    هرگز برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی اقدام عاجلی نشد
    نوری و‌ صحرایی وزیران آموزش و پرورش ایشان چالاک و‌ زبده و مجرب و لایق نبودند
    کاش رئیس جمهور بعدی به فکر رفاه فرهنگیان بازنشسته باشند همانند ایشان

  • ناشناس

    خدا کند ماجرای فساد ورشوه فوتبال کشور و بابک زنجانی و چای دبش و زمین خواری باغ ازگیل همه وهمه به فراموشی سپرده نشود و رئیس جمهور بعدی به فکر مبارزه با فساد باشد

  • ناشناس

    فرهنگی بازنشسته باخودت چند چندی همه رو نوشتی نشده اخرش زدی همانند ایشان ترس نقد داری خوب ننویس

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر