۱۲+۱ ابزار لازم برای آموزش اکستنشن مژه در آموزشگاه آرایشگری گل گیس

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش اکستنشن مژه را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

یکی از روش‌های جذاب و پرطرفدار برای زیباتر کردن چشم‌ها، اکستنشن مژه است. خانم‌های زیادی هستند که می‌خواهند همیشه چشمانی زیبا و گیرا داشته باشند ولی دوست ندارند مرتب آرایش کنند. روش اکستنشن مژه بهترین چیز برای این افراد است و مژه‌هایی بلندتر و پرپشت تر برای آنها می‌سازد.

اکستنشن مژه یا کاشت مژه، روش جدیدی است که در آن تار مژه‌های مصنوعی یا همان اکستنشن‌ها با چسب مخصوص لابهلای مژه‌های طبیعی چسبانده شده و موجب پرپشت تر دیده شدن مژه‌ها می‌شوند. در دوره‌های آموزش اکستنشن مژه انواع مختلف آن به صورت حرفه‌ای و تخصصی یاد داده می‌شود.

با توجه به مشتری زیادی که این لاین آرایشگری دارد، هنرجویان زیادی هستند که با گذراندن دوره آموزش تخصصی و دریافت مدرک، وارد این کار شده‌اند و به درآمد خوبی رسیده‌اند. داشتن ابزارها و وسایل خوب و باکیفیت در این مسیر بسیار کمک کننده است. در ادامه بیشتر درباره این با هم صحبت خواهیم کرد. 

آموزش اکستنشن مژه - آموزشگاه آرایشگری گل گیس

دوره آموزش اکستنشن مژه

دوره آموزش اکستنشن مژه یا کاشت مژه یکی از رشته‌های محبوب و پرطرفدار آرایشگری است که در بسیاری از آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای تدریس می‌شود. از مزایای این دوره می‌توان به داشتن قابلیت درآمدزایی بالا، بازارکار خوب، زود بازده بودن، عدم نیاز به سرمایه و تجهیزات و ابزار زیاد اشاره کرد.

در دوره آموزش کاشت مژه یا همان اکستنشن مژه روشهای کاشت مژه والیوم،  مگالش،  کلاسیک،  روسی،  هیبروید، اکستنشن مژه اسپایکی، فشن و...  و همچنین کاربرد انواع مژه های مختلف مخملی، ابریشمی، آمبره، سوزنی و... آموزش داده می‌شود.

همین طور در دوره آموزش اکستنشن مژه سبکهای متعدد از جمله سبکهای هالیوودی، روسی، لایت، کلاسیک، تار به تار، آمبره، کیم کارداشین و فشن و.... آموزش داده می‌شود. 

لوازم مورد نیاز برای آموزش اکستنشن مژه

قبل از شروع آموزش باید با ابزار، مواد و وسایل لازم اکستنشن مژه آشنا شده و آنها را تهیه کنید. این ابزارها عبارتند از:

  • مژه در انواع سایز
  • انواع پنس کاشت مژه (پنس سرکج والیوم سازی، پنس سر صاف، پنس کلاسیک)
  • چسب اکستنشن مژه
  • اسپری یا سرم پاک کننده مژه
  • ریموور پاک کننده اکستنشن مژه
  • پد زیر چشم ضد کرک
  • فرچه مژه
  • میکروبراش
  • جای چسب
  • نیبولایزر سرد
  • چسب نواری سیلیکونی
  • فن خشک کن مژه
  • فر کننده حرارتی

بازارکار اکستنشن مژه

بازارکار اکستنشن مژه - آموزشگاه گل گیس

به طور کلی بازار کار اکستنشن مژه بسیار داغ است. به دلیل محبوبیت این روش و نیز هزینه مناسبی که برای مشتری دارد، خانم‌های زیادی تمایل به انجام اکستنشن مژه و یا  ترمیم ماهانه آن دارند. به این دلیل اکستنشن مژه بازار مشتریان گسترده‌ای دارد.

انجام اکستنشن مژه توسط یک متخصص کاشت مژه حرفه‌ای، حدودا یک ساعت زمان می‌برد که نسبت به مبلغی که از مشتری بابت این کار دریافت می‌شود، بسیار مقرون به صرفه است. اینکه اکستنشن مژه تقریبا ماهانه نیاز به ترمیم دارد، باعث می‌شود که مژه کار همیشه تعدادی مشتری ثابت داشته باشد که این سقفی از درآمد ماهیانه مشخص را برای او تضمین می‌کند. 

چطور در اکستنشن مژه حرفه‌ای شوم؟

برای موفق شدن در اکستنشن مژه باید مراحل زیر را طی کنید:

انتخاب یک دوره آموزش اکستنشن مژه معتبر

 برای شروع به کار، باید اصول آن را بیاموزید. برای این کار باید یک آموزشگاه آرایشگری معتبر انتخاب کنید که تجهیزات مدرن، مربیان مجرب و به روز ترین سرفصل‌های آموزشی را داشته باشد.

دریافت مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای

برای تبدیل شدن به یک اکستنشن کار مژه موفق، پس از گذراندن دوره آموزشی باید مدرک معتبری دریافت کنید. مدرک فنی و حرفه‌ای معتبرترین مدرک موجود در کشور است که مورد قبول همگان می‌باشد.

با گرفتن مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای می‌توانید به سرعت جذب بازارکار شوید. داشتن یک مدرک معتبر فنی حرفه‌ای؛ می‌تواند بر اعتبار کاری شما بیفزاید. اگر هم خیال مهاجرت دارید، با خیال راحت می‌توانید از این مدرک بین المللی در سراسر دنیا استفاده کنید.

گذراندن دوره کارآموزی، تمرین و بهبود مهارت‌ها

برای به دست آوردن مهارت‌های لازم و کاربردی، باید زمان بسیاری را برای تمرین کردن و بهبود مهارت‌های خود بگذرانید. می‌توانید با شرکت در دوره‌های کارآموزی، مهارت‌های خود را روز به روز ارتقا دهید و به یک متخصص تبدیل شوید.

آموزش اکستنشن مژه حرفه ای - آموزشگاه گل گیس

گل گیس بهترین آموزشگاه آموزش اکستنشن مژه حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش اکستنشن مژه را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش اکستنشن مژه و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها