در گفتوگو با مدیر بازرگانی شرکت پیوند مبتکر پارس مطرح شد؛
سرعت غرفهسازی و نظم در برگزاری؛ دو شاخص اصلی برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو ۱۴۰۴
مدیر بازرگانی شرکت پیوند مبتکر پارس و مبتکر الکتریک تهران اظهار کرد: بیستمین دوره نمایشگاه قطعات خودرو تهران با استقبال گرم و پرشوری همراه شد و فراتر از انتظارات ما بود.

بیستمین دوره نمایشگاه بینالمللی قطعات، لوازم و مجموعههای خودرو در عصر روز ۱۱ خرداد در حالی به کار خود پایان داد که با حضور بیسابقه و پرشور بازدیدکنندگان و فعالان این عرصه به همراه بود. پایگاه خبری تیتر کوتاه در خلال برگزاری این نمایشگاه نظر اهالی این صنعت را جویا شد و با آنها درباره چالشهای صنعت به گفتگو نشست. در ادامه گفتگوی خبرنگار ما را با چنگیزی مدیر بازرگانی شرکت پیوند مبتکر پارس و مبتکر الکتریک تهران میخوانید؛
چنگیزی مدیر بازرگانی شرکت پیوند مبتکر پارس و مبتکر الکتریک تهران ضمن ابراز خشنودی از حضور پررنگ این شرکت در این دوره از نمایشگاه گفت: در بیستمین دوره از نمایشگاه قطعه سازی شرکت ما توانست قطعات جدید تولیدی خود را به مشتریان و مخاطبان خود عرضه کند.
وی در ادامه ضمن ابراز قدردانی از شرکت برگزارکننده این نمایشگاه ( شرکت نمایشگاهی میلاد نور) و گروه ساپکو افزود: این دوره از نمایشگاه با استقبال گرم و پرشوری همراه بود و بازدید فراتر از انتظارات ما بود. همچنین نظم برگزاری نمایشگاه و خصوصا سالن ساپکو بسیار عالی و منسجم بود. نحوه آماده سازی غرفه ها نیز منظم انجام شد و حتی غرفهها پیش از موعد به شرکتها تحویل داده شد؛ این امر موجب شد تا از تکاپوی غرفهداران تا آخرین لحظات برگزاری نمایشگاه جلوگیری شود و برگزاری در کمال آرامش صورت گیرد. این موضوع یکی از نقاط قوت عوامل و شرکت برگزارکننده بود.
مدیر بازرگانی شرکت پیوند مبتکر پارس و مبتکر الکتریک تهران با انتقاد از زمان برگزاری نمایشگاه در این رابطه خاطرنشان کرد: طبق تبادل نظر و گفتگویی که در طی ۴ روز این نمایشگاه با دیگر غرفه داران انجام شد، به نظر میرسد همه شرکتها بر بازگشت زمان برگزاری نمایشگاه به ۶ ماهه دوم سال اتفاق نظر دارند؛ چراکه برگزاری این رویداد در ابتدای سال به دلیل عدم تهیه و تدوین لیست قیمت کالاها ممکن است بازدهی مورد انتظار را نداشته باشد. امیدواریم سال آینده زمان برگزاری این نمایشگاه به مرداد ماه و یا نزدیک به نیمه دوم سال منتقل شود تا عرضه کالاهای جدید و تنظیم لیست قیمت به روز محصولات بتواند اثرگذاری نمایشگاه بر برندها و شرکتها را افزایش دهد.
نظر شما