در گفتوگوی تیتر کوتاه با مدیر تبلیغات و برندینگ شرکت همگام خودرو آسیا مطرح شد؛
افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو نسبت به سال های قبل
علی زمانی گفت: در بحث کیفیت برگزاری باید اشاره کنیم که نکات مثبتی وجود داشته است، مخصوصا در زمینه اختصاص فضاها شرایط کاملا متفاوت شده است.

بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو که با مشارکت بیش از ۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی در حال برگزاری است، روز پایانی خود را سپری میکند؛ این رویداد فرصتی مناسب برای علاقمندان و فعالان این صنعت برای ارتباط بیشتر با شرکت های برتر در این حوزه خواهد بود.
علی زمانی مدیر تبلیغات و برندینگ شرکت همگام خودرو آسیا در گفتگو با تیترکوتاه کیفیت برگزاری نمایشگاه را قابل قبول دانست و اشاره داشت که هماهنگی های بیشتر میان پیمانکار برگزاری و شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی می تواند باعث بهبود شرایط برگزاری رویداد در سال های آینده باشد.
وی در ادامه گفت: شرکت همگام خودرو آسیا یکی از بزرگترین تولیدکننده های قطعات فلزی بدنه خودرو در بخش خصوصی کشور است. این شرکت در خط تولیدش یکی از بزرگترین پرس شاپ های تولید در بخش خصوصی را در اختیار دارد. ظرفیت تولید این کارخانه بیش از ۳۰ میلیون قطعه درسال در مساحتی به وسعت ۱۷۰ هزار متر مربع و از تکنولوژی های پرس، همینگ، لیزر، برش و پلاسما در خط تولید استفاده می شود. مواد اولیه این شرکت هم ورق فولادی است که از شرکت فولاد مبارکه اصفهان تامین می شود.
وی افزود: شاید شرایط اقتصادی این سال ها موجب شود که برخی از همکاران ما امسال در این رویداد حضور نداشته باشند. در بحث کیفیت برگزاری اما باید اشاره کنیم که نکات مثبتی وجود داشته است مخصوصا در زمینه اختصاص فضاها شرایط کاملا متفاوت شده است. اکنون باتوجه به وسعت شرکت ها برنامه ریزی های لازم برای اختصاص فضا صورت گرفته و شاهد پیشرفت در این زمینه بودیم.
نظر شما