در پنل «هوش مصنوعی در مدیریت کسب‌وکارهای خودرویی» در بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو مطرح شد؛

تاثیر شگرف هوش مصنوعی در خلق ارزش برای صنعت خودرو

پنل تخصصی « هوش مصنوعی در مدیریت کسب‌وکارهای خودرویی» به عنوان آخرین پنل آموزشی از روز دوم نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

 تاثیر شگرف هوش مصنوعی در خلق ارزش برای صنعت خودرو

در این پنل که با مدیریت نجمه نوذر مدیرعامل فراگاه برگزار شد، کارگر شورکی، استاد دانشگاه تهران و مشاور تمام وقت هوش مصنوعی هلدینگ آذین خودرو، حسین رضایی مدیر دوره های تخصصی و کاربردی مدیریت صنعتی، مهرداد مرتضایی مدرس و منتور هوش مصنوعی، مهدی عرب زاده یکتا مشاور و مدرس و توسعه دهنده کسب‌وکار اطلاعاتی در خصوص کاربردهای هوش مصنوعی در کسب‌وکار ارائه دادند.

کاربردهای هوش مصنوعی در حفاظت از محیط زیست 

در ابتدای این پنل دکتر شورکی به ارائه‌ای درباره تاثیر هوش مصنوعی در پایداری صنعت خودرو پرداخت و با تشریح مدل برنامه‌ریزی شرکت‌های خودروسازی بزرگ و مطرح دنیا برای استفاده از هوش مصنوعی بیان کرد: هدف شرکت‌های بزرگ دنیا مانند تویوتا در استفاده از Ai رسیدن به پایداری و استفاده بهینه از منابع پایدار در صنعت خودروسازی است؛ چرا که هدف این فناوری تسهیل مسیر پیشرفت و توسعه خودروسازی است. 

وی در ادامه افزود: هوش مصنوعی می‌تواند صنعت خودرو را در تشخیص آلودگی‌های مخرب زیست محیطی خودروها و چرخه بازگشت اجزای خودرو را یاری دهد. همچنین ارزش‌آفرینی در صنعت خودرو نیز با تحلیل داده با کمک هوش مصنوعی نیز امکان‌پذیر است. 

در ادامه این پنل هر یک از اعضا به طرح نظر درباره کارکردهای فناوری‌های نوین مانند Ai در صنعت خودروسازی و تاثیر آن بر توسعه این صنعت در پرداختند و در پایان پنل حاضران پرسش‌های خود را مطرح کردند .

تیترکوتاه مدیا

روز جهانی نمایشگاه ها مبارک

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار