«سیمای همشهری» بر بیلبوردهای شهری میدرخشد
تلویزیون رسانهای موسسه همشهری رسما رونمایی شد و تبلیغات آن بر بیلبوردهای شهر تهران خودنمایی میکند.

دنیای رسانه های تصویری این روزها میزبان عضو تازه ای است که به تازگی از آن رونمایی شده است. موسسه همشهری که فعالیت خود را با رسانه مکتوب آغاز کرد و سپس با راه اندازی «همشهری آنلاین» وارد عرصه رسانه های دیجیتال شد، حالا با معرفی تلویزیون اینترنتی خود، گام تازه ای در مسیر تحول رسانه ای برداشته است.
مراسم رونمایی از این تلویزیون در اردیبهشت ماه سال جاری، با حضور شهردار تهران، رئیس شورای شهر، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران موسسه همشهری، در محل این موسسه برگزار شد. در همین حال، بیلبوردهای شهری نیز این روزها میزبان تبلیغات گسترده این رسانه جدید هستند و «سیمای همشهری» بیش از پیش در سطح شهر دیده می شود.
تلویزیون اینترنتی همشهری که از آن با عنوان «سکوی صوت و تصویر فراگیر روزنامه همشهری» یا «سیمای همشهری» یاد می شود، موفق به دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر شده است. البته این مجوز در حال حاضر در سطح ۱ و به صورت موقت و آزمایشی صادر شده است.
موسسه همشهری در تبلیغات محیطی و آیین رونمایی خود، «سیمای همشهری» را به عنوان «اولین تلویزیون رسانه ای در شبکه نمایش خانگی» معرفی کرده است؛ این در حالی است که روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی اعلام کرده عنوان «تلویزیون اینترنتی» مغایر با مجوز صادره برای این سکو است.
زهرا شمس احسان، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز چندی پیش در گفت و گویی با روزنامه همشهری، راه اندازی این سکو را نقطه عطفی در تاریخ این رسانه دانست و گفت:
«برنامه های توسعه ای سال ۱۴۰۴ موسسه همشهری، نشان دهنده رویکردی جامع و آینده نگر در حوزه رسانه است که هم به زیرساخت های سنتی توجه داشته و هم گام های بلندی در مسیر دیجیتال سازی و حضور موثر در فضای مجازی برداشته است. محور اصلی تحول دیجیتال در موسسه همشهری، راه اندازی تلویزیون های اینترنتی است که نقطه عطفی در تاریخ این رسانه به شمار می رود.»
نظر شما